Település:

Dobogókőről remek túraútvonalak indulnak körbe, a négy égtáj mindegyike felé. Mi most nyugat felé indulunk, és leereszkedve Dobogókőről egészen a Kémény-szikláig vándorlunk, ahonnan gyönyörű a kilátás a a Pilis déli vonulataira, a Budai-hegységre, és a Gerecsére. Innen vissza kissé más útvonalon Dobogókőre, ahonnan meg az északi részekre remek a panoráma. A túra közepesen nehéz, 14 km és 500 méter szintkülönbség.

Sík:
Fizikai sík
Pilisszentkereszt

Ebből a programból is hagyomány lett, tavaly olyan szuper volt. Sétáltunk egy nagyot kicsikkel és nagyokkal, majd raktunk tüzet, és ettünk jót. Közben időnként szakadt a hó is, és egy dolog nem történt, nem fáztunk, mert vagy gyalogoltunk, vagy a tűzet körbeálltuk.

Bejárjuk a Dera-szurdokot, felkanyarodunk a falun át a Mária forráshoz, és vissza a kiindulópontra egy körkirándulással. 6 km séta az egész, aztán rakunk tüzet, melegedünk, sütünk pillecukrot, mert a lányaim szeretnének megint, és még bármit, amit hozol magaddal.

Sík:
Fizikai sík
Pilisszentkereszt

Irány a Pilis! Egy szép panorámás (Boldog Özséb kilátó) túrát járunk be ezen a nyári hétvégi napon a Pilis legmagasabb pontjára.

Pilisszentkeresztről indulunk, felmászunk a Vaskapu-szurdokon keresztül a Vaskapu-sziklához, ami lenyűgöző éke a hegy északi oldalának. Innen fel a hegytetőre, egyenesen a Boldog Özséb kilátóhoz, majd le Pilisszentkeresztre.

Gyere, tarts velünk, túrázunk egy nagyot jó társaságban! A táv 12 - 13 km, 400 méter szintkülönbség, azaz középnehéz túra.

A kirándulásra hozz magaddal:
• sok mosolyt, nyitottságot, aktivitást